A day dreamer, a person that lives in moderation and artistic at all moment. My grammar and spelling is complete sh*t and new to blogging. Sama jugak dalam Bahasanya, ayat aku mungkin berterabur, mungkin tidak bermakna. Layan je la.. Aku tak pandai berkata-kata, aku tak pandai menyusun ayat, cukup hanya ekadar berkongsi, sekadar renunang, sekadar bercerita...

Pages

Tuesday 17 April 2012

Fuji X100


I was lucky enough to be able to own this retro throwback design with a unique range-finder Fujifilm x100. Sejak kali pertama aku pegang dan mencuba, aku terus jatuh chenta sama ini kamera. Without any doubts this is yet the best camera for me. Belum pernah lagi aku guna sebuah kamera yang aku rasa betul-betul selesa dan enjoy sepertimana aku rasa dengan X100 ni. Tanya lah sesiapa yang pernah guna, cuba atau miliki kamera ni akan setuju bahawa kamera ini mempunyai kelas dan unik tersendiri.

Aku nak kongsi beberapa shots yang aku ambil menggunakan kamera ni. Suasana maghrib ke malam… nanti try shoot siang pulak. enjoice 

*note- all this picture upload fresh from the camera. Tiada editing berlaku disini kecuali letak watermark yang wajib diletak.














1 comment:

  1. suke pic y first skali...wehuuuuu
    y lain2 pon cntik jugak tp pic first tu fevret

    ReplyDelete